Att röda O.B är djävulen själv...

..det var lite så det kändes här om dagen när mensen kom. En dag sen och direkt trodde jag att det fungerat på första försöket. Långt ifrån ofta är det fallet, det förstår jag ju själv, jag har ändå 3 ungar och 4 graviditeter i bagaget. Men aldrig förrut har jag försökt att få barn, dom har varit mer eller mindre välkomna bara, så nu när det ska planeras förutsatte jag bara att det skulle fungera - jag är ju fan en jävel på att planera, det är lixom det jag gör!
 
Icke, blodet droppar blodet droppar, precis som i den där spökhistorien man hörde som barn. Hjärtat blöder lite också men som tur är har jag "mamma vecka" med dom stora och lilla är i full gång med att stoppa livsfarliga saker i munnen hela dagarna så tid för att deppa finns inte - jag skriver av mig här och nu!
 
Det är lite så jag har tänk mig med den här bloggen - klotterplank, klagomur, sånt som man bara vill skrika ur sig eller annat som man vill att hela världen ska veta. Den dömmande kan gå, den blyga kan läsa i smyg, den nyfikna kan följa och råkar du som jag vara i behov av att skriva av dig - lämna en kommentar.
 
Dock brukar det sällan bli som jag har tänkt mig, gällande typ allt, så vi får se vart det slutar.
Däremot så brukar det bli jävligt bra ändå ...
1 Plupp:

skriven

Wohooo! :D Skoj, nu måste du skriva massor så jag ha nå å läsa!

Kommentera här: