A. M. Andersson

Jag har en dröm om att bli författare, att skriva en bok och kunna leva på mina texter. När gymnasiet är avklarat kommer jag fortsätta med kurser i svenska och inom litteratur. Den här bloggen är mitt första steg på vägen och betyder så jävla mycket mer än ni kan tänka er. Ni börjar bli ett gäng som följer mig nu och jag antar att ni roas av mitt ordförråd, gottar er i att jag lämnar ut mig så mycket, ogillar eller avskyr mig. Ni har alla er egen anledning och vill ni dela med er av den vore jag tacksam, vill ni inte så skit i det men sluta absolut inte att läsa!
Sprid, dela, gilla, tipsa!

Nu ska jag sätta mig vid vårt lilla köksbord med utsikt över vattnet och skriva. Ikväll är det plugg men imorgon kan det vara min debutroman...
1 Anna K:

skriven

Jag läser för att du är så jäkla bra på att skriva! Du skulle kunna skriva om offsideregeln i fotboll och förmodligen få det att spännande... :) dessutom är det kul att höra vad som hänt i ditt liv sen vi sågs sist i Källbrink för kanske 12 år sen. :)

Svar: EGOBOOST innan frukost! - I love it!Tack Anna!
Källbrink, ja det va ju ett tag sen. Hoppas du mår bra! :D
Mirjam Andersson

Kommentera här: