Givakt

Sagt och gjort, kängorna är köpta!
Jag känner det klart och tydligt idag, jag har ägglossning. Jag vet att det är störst chans att bli gravid dagarna innan men det hjälper inte nu. Tänk att det kan vara en så stor grej att planera en bebis. Jag har fått 3 st utan någon som helst planering, utan att veta exakt var och när de blev till och kanske inte ens med kärlek.
Det är så vackert och romantiskt att tänka att det kanske är just inatt som vi skapar ett kärleksbarn. Samtidigt är det nästan lite äckligt. Det är ju knappast så att vi kommer berätta om akten för hen iallafall.
 
"Dig gjorde jag och pappa i ett välgörenhetsknull över smutstvätten"
"Du och klamydia är resultatet av ett bortslarvat preventivmedel"
"En snabbis medan syskonen kollar Bolibompa"
"Jag var så full att jag inte minns"
 

Det skulle nog låta mer åt det här hållet för de allra flesta. Barn görs inte av kärlek utan av sex, men de formas av kärlek. Nu vill jag ha hem min militär och hans starka soldater!
1 Josefine :

skriven

Snubblade in i sin blogg från instagram, och jag kan inte sluta läsa. Du skriver verkligen med känsla. Väldigt gripande och spännande.

Ska absolut läsa din blogg.

You go girl!

Kommentera här: