Det är en ...

Det bevisar såklart ingenting men jag kan inte sluta le åt tanken. Och hela tiden har jag varit så övertygad om att det är en lillasyster jag vill ha allra mest. Den kanske är det också, när jag tänker på det så, ur storasyster lillasyster perspektiv och när jag tänker praktiskt.
 
Igår lyssnade vi på hjärtljuden från magen och min barnmorska tittade på mig. Hon frågar om vi ska ta reda på kön och jag svarar ja. Hon frågar vad jag tror och jag svarar flicka. Hon fnissar och hånar mig lite för att jag alltid har haft fel innan men jag låter övertygande när jag säger att jag väl någon gång måste ha rätt.
"Såklart, men kanske inte den här gången." En pojke skulle jag gissa på, säger hon med 15 års erfarenhet av hundratals bebisar i magen.
 
Jag viftade bort det ganska så med en gång då men tanken hänger kvar och nu kan jag inte sluta le. Jag vill så gärna ha en liten pojke!
1 Sandra :

skriven

Måste bara säga att jag älskar din blogg:) så fin!!

Svar: Tack ❤️
Mirjam Andersson

Kommentera här: