Imorgon kommer bebisen

Hon kom in i mitt liv på samma sätt som så många andra jag håller kära, av en ren slump. Dock är jag övertygad om att hade det inte skett nu hade det absolut skett vid ett senare tillfälle. Vi är som menade för varandra hon och jag, vår vänskap som klippt och skuren. Vi har inte känt varandra längre än några veckor men det har varit betydelsefulla och händelserika veckor i bådas våra liv. Vi har delat en väntan på varsin bebis och vi har befunnit oss i många liknande rädslor, situationer och tankar.
 
Imorgon är resan slut för en av oss och en ny resa tar vid. Hon ska få sin bebis, sin andra son. Att hennes liv kommer att förändras och förgyllas drastiskt har hon själv förstått även om hon kanske inte riktigt kan ta in det. Chocken som kommer med det dubbla föräldraskapet har jag såklart inte berättat för henne om ;)
 
Jag tänker på dig kära vän, från tidig morgon och hela dagen igenom.
Och för er som gillar graviditetssnack, förlossningsdramatik och nyföddgos, kolla in:
www.lifeofabandwife.blogg.se
1 S:

skriven

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Kommentera här: