Motvind och mello

Det blåser så in i helvete men solen skiner och jag kan inte skåda ett moln på himlen. Motvind är jag van vid vid det här laget så i min tjockaste jacka och med varma skor på ska jag nu sätta mig på balkongen och lyssna på en podcast.
 
Jag kom på tio anledningar till att inte träna imorse men min man hittade lösningar på samtliga, det var bara att trycka träningsskorna i ryggsäcken och gå till gymmet. Väl där kom jag på tio anledningar till att gå hem redan innan passet började men pinsamheten över att säga hejdå till personalen i receptionen sekunderna efter jag nyss hälsat fick mig att ge upp. Jag körde passet och jag gjorde det stenhårt. I efterhand är det alltid värt det.
 
Nu ska jag försöka locka fram ett par fräknar på min näsa och ikväll ska vi hem till vänner för middag och finalen av melodifestivalen. Jag minns inte ens vilka som gått till final, så rörigt tycker jag det är med alla dessa uttagningar. Jag bryr mig egentligen inte heller, men det är en kul anledning att ses.
Hejar ni på någon?
1 Mammut:

skriven

hejar på tjejen som sjunger om att hon vill tjäna pengar när hon sover:)

Kommentera här: