Nykär

Nu är ni sådär läskigt många igen. Jag blir generat och vågar knappt skriva fastän det är det enda jag vill, leverera allt det ni vill ha. Det har varierat en aning från dag till dag men senaste tiden pekar statistiken uppåt. Jag är så tacksam, så glad men framförallt så imponerad - av mig själv!
Jag har hittat något jag älskar och fått bekräftelse för det, när någon av er delar mina texter på sociala medier, pratar om vad/hur jag skriver med era vänner eller lämnar en kommentar känner jag min nykär!
Har jag kunnat hjälpa någon, varit orsaken till skratt eller leende läppar. Inspirerat, motiverat, påverkat, så är det ingenting mot vad ni som läser gjort för mig.
Jag kommer att skriva en bok, jag vet det nu. Det har varit en dröm sen jag var liten och jag kommer att förverkliga den. Jag tackar er för det!
 
Har ni frågor, ställ dem!
Har ni ämnen ni vill prata om, säg till!
Jag vill ge er allt för jag är kär i er nu.
 
 
Ni får dock dela mig med den här mannen
 
1 Minus :

skriven

Hej hej! Din blogg är så bra!! Jag undrar hur din man regerade på att du hade två barn! Visste han det från början? Va de någonsin ett problem? Va de alltid självklar att ni skulle ha fler? Kram

2 [FOTOBLOGG] o livet med ADD:

skriven

Jätte fin blogg du har !! :D
kommer verkligen besöka den mer !! :)

jag undrar när man går in på dina kategorier och scrollar ner, så fortsätter den grejen till höger att scrolla så man får mer inlägg. hur har du fixat det ? :)

Svar: Det ligger timmar av tekniskt arbete bakom just den funktionen... Nej ärligt, jag har ingen aning! Det är inget jag har fixat! Kul att du gillar bloggen och hoppas du kommer på hur man gör! Kram
Mirjam Andersson

3 Plupp:

skriven

Du ÄR bara för underbar! Alla är minst lika kära i dig å dina texter som du är i oss alla som följer ditt livs resa å få dela dina tidigare upplevelser.

Längta tills du skrivit klart din bok! Den kommer å sälja som ingen annan!

4 Linn:

skriven

Jag har en fråga! NÄR KOMMER DU TILL GBG??

Svar: SNAAAART!
Mirjam Andersson

Kommentera här: