Aldrig mer

Snart bär det av, mot öppna förskolan. Jag hade aldrig kommit iväg utan min vän och kan hon släpa dit 3 barn så ska väl jag klara av 1! Jag packar picknick för en hel förskoleklass. Inte till Lola, nä, hela hennes skötväska är numera upptagen av alla mina små mellis för att överleva utan blodsockerfall och illamående.

Jag tycker verkligen inte om att vara gravid. Den här gången tänkte jag att jag skulle försöka njuta av det, få nån jävla aura eller gloria eller vad det nu är alla andra lyckas få i detta så "välsignade" tillstånd. Det är min absolut sista gång och det är den enda tanken jag kan njuta av, aldrig mer.
1 S:

skriven

Jag är inte heller en gravidtjej o jag har fan ingen gravidaura. Vi kan vagga omkring utan auror arm i arm ;)
Hade planer på en liten graviditet den här gången men jag ser ut som hej-kom-o-hjälp-mig. Fick panik av spegelbilden på gymet idag.

Apropå sömnen. Fram tills för ett par veckor sen så däckade jag vid 8 varje kväll, det va asskönt, nu är jag bara trött men har jättesvårt att somna..

Svar: Den spegelbilden är ändå okej om man är på gymmet! Heja dig!! ❤️
Mirjam Andersson

Kommentera här: