Jag hör ju hur fan det låter

Jag är så kluven. Både i min lycka och i min olycka. Vi har känt varandra i snart 5 år och varit gifta i 3,5 idag. När vi träffades hade vi redan barn och tillsammans har vi mist ett, fått ett och väntar nu ännu ett. Vi har gått igenom mycket och vår relation är inget som gått från lätt till svårt, tvärtom. Vi började i värsta uppförsbacken med att bo i olika städer, jag hade massa barn och han inget jobb här. Kärleken förde oss samman och vi har löst det hela tiden.

Efter alla dessa år av kamp har vi fortfarande kärleken, större och starkare till varandra än någonsin. Vi har en tillförlit jag aldrig tidigare drömt om och vi delar minnen och upplevelser som skulle kunna täcka upp för en livstid.

Vårt största problem är att vi vill vara med varandra hela tiden och min mans enda brist är att han drömmer om att få göra världen till en bättre plats.
Jag hör ju själv hur fan det låter!
Hur kan jag klaga?


Foto: Linnea Frank
Tre och ett halvt år sedan idag

1 Joy Wagner:

skriven

Alla har vi våra problem i våra relationer! För att kunna uppskatta måste där finnas brister tror jag!
All kärlek och lycka till er<3


KIka gärna in hos mig och ta del av allt från min vardag till skönhetsoperationer www.msjoywagner.blogg.se
Som frisör och fransextesionist delar jag med mig av många smaskiga skönhetstips.

2 Johana Duggin:

skriven

fin bild :)

3 Anna Silfverstolpe:

skriven

Det låter ju helt fantastiskt, blir varm i hjärtat av att höra om sådan kärlek!

4 Frida Melina:

skriven

Ett sådant starkt par, håller med Anna. Man blir helt varm i hjärtat, så underbar kärlek!

5 extravaganzaa.blogg.se:

skriven

All kärlek och lycka önskar jag er!

Kommentera här: